- měsíční / čtvrtletní / roční zpracování účetních dokladů, vč. vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
- vyhotovení přiznání k DPH (měsíční / čtvrtletní), včetně vedení kompletní evidence pro daňové účely
- zpracování měsíčních mezd zaměstnanců, vč. vypracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění, vedení ELDP atd.
- vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců, vyhotovení vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti
- vyhotovení roční účetní závěrky a daňového přiznání včetně všech povinných příloh
- podání (vč. elektronických) daňových přiznání, přehledů ZP a SZ, přihlášek a odhlášek zaměstnanců na správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny a dalších dokladů podle příslušných předpisů
- zpracování přiznání k silniční dani
- přebírání a předávání dokladů v místě sídla nebo provozovny klienta
- zastupování při kontrolách (na základě plné moci) u FÚ, ZP a SSZ a další…
- V rámci naší činnosti klienty průběžně informujeme o všech jeho povinnostech vůči FÚ, ZP a SSZ, včetně oznamovacích a registračních povinností a termínů a dále o všech změnách v daňové a účetní legislativě, které jsou pro něj podstatné. Stejně tak můžeme v případě potřeby nabídnout zpracování mimořádné účetní závěrky v termínech, které si klient sám zvolí.